jag avslutade lovet med en rolig kväll med bra människor

Lördagskvällen började hemma hos mig. Jag, Molly och Lotta överraskade Julia med en "välkommen-hem"middag. Glädjetårar kom när Julia kom in genom dörren efter en vecka utan varandra.
När middagen var uppäten och magarna mätta blev vi bjudna på förfest hos min granne om var runt 25 bast. Det var en annan fest-upplevelse.. he he
När vi kände oss klara hos grannen var klockan strax efter elva. Då bar det av mot Knalleborg där en födelsedagspojke befann sig. Efter en bra och lyckad kväll kom jag och Lotta hem till Kungsholmen klockan 4.. Puss

Kommentarer
Postat av: Lotta

Och du lägger ut den sista bilden!!! Ditt AspergersFanskap. (; <3

2011-03-08 @ 06:19:13
URL: http://www.omlotta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0