året som var - 2010

Hej hopp. Vet inte riktigt vad jag ger mig in på, men tänkte i alla fall försöka få ihop en årsresumé av året vi lämnade igår natt, 2010!

Januari
Hände väl inte så värst mycket i Januari, nytt år, skolan började efter jullovet, ja, sånt som händer varje januari.. Men jag fick en ny mobil (ja, mobiler en stor del av mitt lev, ni som känner mig bra vet.. hehe), men nu mera tillhör den Paula. Jag spontanklippte lugg. Var nöjd i ungefär en vecka, sen var den bara i vägen.




Februari
Hände inte mycket alls i februari enligt vad mina bilder på datorn visar. Men är tvungen att lägga upp en bild som är lite rolig.. Jag satte även upp P E A C E på min vägg, det sitter kvar, men är nära på att ramla ner. Dags att ta ner snart..?
Mars
Det var nog i mars månad jag började hänga med Sara, och så var det även skidåkning Romme med skolan.
(snubben i bakgrunden ha ha)
April
Ett par skor som har kommit väldigt mycket till användning inköptes. Min dörr skadades lite, vet fortfarande inte hur. Min älskade brorsa vill inte erkänna.. så ja. Och sen så bakade jag och Lollo 90 st kanelbullar hemma hos henne. Det var mys! Det var även i April som jag skapade den är bloggen!



(mums, ge mig typ)
Maj
Ett till par skor, som jag har mycket glädje av köpte jag i maj, mina converse! Linder hade en bra fest, som jag hade sjukt kul på. Vasa Reals bal, ägde rum i maj också. Men bäst av allt, sommarkvällarna började rulla in.
Juni
I juni hände det ändå ganska mycket. Eller ja, lite större saker i alla fall. Vi hade hagadagen och klassens dag i Rålis, två Vasa Real-grejer. Jag slutade nian, min skolplikt var över!! Så var jag på mitt livs sista kollo. Hängde en del i Waxholm med fina Fanny också
(går på vattnet, gud?)
Juli
Språkresa 8-28 juli
Augusti
Allt var ganska nervöst, gymnaiset skulle börja. Vem visste hur det skulle bli. Men det blev väldigt bra. Min fina vän Louise och min bror fyllde år.
September
Paula fyllde år. Jag fick en grej som kommer vara en del av mig i 2 år framåt - min tandställning. Jag hade födelsedagsmiddag med mina b-rudar, sen så fyllde jag ju år såklart också. Och det var även Blackans inspark, har ingen bild från själva "festen", men en från innan!
Oktober
En minnesvärd spelkväll med 3 härliga b-rudar, temadag i blackeberg (som klassen förövrigt vann) och Molly och Julias sweet 16!
November
November.. kommer inte ihåg så mycket. Kändes som en ganska händelsefattig månad, förutom ganska mycket plugg.. Men jag klippte i alla fall av mitt hår, och köpte vinterns kängor.
December
Jag hade fest här hemma, Julia hade pokerkväll, jag fick min änskling och det var jul och massa sånt. Och till sist sa vi hejdå till året som var - 2010





PUH, efter två timmar var inlägget klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0